TILL DE SOM ÄR NYFIKNA

Jag sitter i skolan och har tråkigt, så här får ni ett par frågor :)


Hur gammal är du om fem år? 19, snart 20 :D
Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? folket i skolan ;)
Hur lång är du? 162 kanske?
Vilken är den senaste filmen du sett? Natt på muséet 2
Vem ringde du senast? pappa
Vem ringde dig senast? Moa
Hur löd det senaste sms:et du fick? Telia skit, vet inte vad det stod, reklam grejj lix.
När såg du senast din mamma? igår
Vilken ögonfärg har du? gröna
När vaknade du i dag? pappa väckte mig klockan 6 men somna om till halv sju
Vilken är din favoritjulsång? ''Jag såg mamma kyssa tomten''
Var tror du att du befinner dig om tio år? hmm.. på toppan, hoppas jag! :)
Vad fick dig verkligen att skratta senast? vickan såklaart! :d
Hur många kuddar har du i sängen? fyra
Vilka städer har du bott i? Linköping only
Vad dricker du till frukost? Kaffe och vitamindryck
Vill du ha barn? när jag pluggat klart, ja
Har du någonsin åkt ambulans? nix
Vad spenderar du helst pengar på? en lång och mysig fika på stan med någon/några jag älskar :)
Vilket är ditt favoritprogram på tv? ser inte så ofta på tv.. så jag kan tyvärr inte säga ett bara..
Vem är den roligaste människan du känner? vickaaan ofc! ;D
Vad har du för ringsignal? nokia skit xd
Flirtar du mycket? oooooohja! ;d
Har du fått fortkörningsböter någon gång? öh nej
Vilken var den senaste boken du läste? ojoj, jag läser typ aldrig böcker.. men.. Förföljaren tror jag
Läser du någon dagstidning? corren
Vilken radiostation lyssnade du till senast? East fm
Vem var din favoritlärare på högstadiet? Sabine, Bernt & Mia klart! :D
Hur länge har du campat som längst i ett tält? ingen aning, har inte tältat på flera år!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0