En tråkig lördag

Min dator har krånglat så jag har inte kunnat blogga. Fast jag har typ ingenting att berätta eftersom jag inte gjort så mycket idag. Jag och mina brorsor är ensamma hemma, och vi orkade inte laga mat så vi beställde pizza, som ena min bror fick gå iväg och hämta sen.
Nu har jag precis tittat på det senaste avsnittet av Familjen annorlunda på Tv4Play. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på här näst. Kanske spela sims en stund. Guuud vilken tråkig lördag det har varit för mig idag. Och jag längtar så mycket till Kreta! Det kommer bli så jäkla kul! Men som tur är så åker jag på en liten miniresa nästa helg. Och det kommer också bli skit kul! :)
Men men, nu ska jag fortsätta ruttna bort. Vi hörs senare, eller imorgon. Det beror på om jag har någonting att skriva om, eller om jag huvud taget har lust att skriva något mer. Det märker vi! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0