Blåstningen och en kvällsmacka

Sitter här och äter en kvällsmacka. Åt inte sådär jätte mycket till lunch, därför blev jag hungrig nu igen. Annars har jag typ inte gjort någonting idag. Jag har tittat på Blåstningen med min pappa. Grymt roligt program det där! :)
Imorgon blir det nog skola igen. jag kommer väl dock snora ner alla, och hosta och nysa på alla, så alla andra kommer bli sjuka, men det är härligt! Eller vad säger ni? ;) haha nerå.
Men i alla fall, nu ska jag tvinga min syster att göra en inbakad fläta på mig. Och sedan ska vi dampa lite till. Och sedan är det nog dags och hoppa i säng för min del. Hon är ju ledig den lilla råttan. Bajs. haha! xd


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0