Onsdag 24/2

Dagen med victoria har varit super najs! Det blev bara vi två, för My kunde inte. Men jag och victoria flummade runt som vanligt. Och förresten, hon klippte lugg, men hon blev värsta missnöjd, så hon gick med luva hela dagne, hahah gumman då ♥

Men i alla fall, hennes pappa var snäll och kom och hämtade henne vid halv sju. Och medans vi stod och vänta på att hennes pappa skulle komma så kom det några småungar förbi. Vad kan dom ha varit i för ålder? 9-10 nånting? Hur som helst så var dom bra mycket yngre än oss, och dom börja kata. Seriöst, och kalla oss ''wannabe fjortisar''. Jag menar, vet dom ens vad det är? Och sen kallade dom oss för apor, och jag hade sån jävla lust att säga ''vad fan är inte ni då?'' men det skulle vara så himla rasistiskt (eftersom dom var utlänningar), så jag ville inte säga det, med tanke på att dom var så små. Dom får gärna kalla mig vad fna dom vill, men eftersom dom var så pass små så ville jag inte kata tillbaka. Hade dom varit äldre, ja då jävlar. Jag gillar inte att folk börjar kata mot mig utan anledning. Så passa er folket! Jag biiiiits! ;) hahah

Men i alla fall. Nu ska jag hitta på någonting, för jag är riktigt uttråkad! Imorgon ska jag gå upp tidigt, för då ska jag handla skor. Och min mamma ska träffa en kompis klockan tre, och innan det måste hon hinna handla och bla bla bla, gud vet vad. Så därför blir det att gå upp tidigt, men jag gör det gärna, för nya skor är det jag behöver allra mest! Jag skäms fan att gå med mina skor, dom är så trasdockor. Det kommer bli sorgligt att slänga dom, men det behövs ju som sagt. Både uggsen och mina svarta skinnstövlar och sönderslitna. så jaaooo.
Puss på er!


Ena min katt, ersänn han är gryyymt söt? :)


Kommentarer
victoria

haha trevelans dag gmn ! ;)<33

r.i.p my hair ! :O hahah , ska till frisan och fixa dt imorn, kan ju fna inte gå omkring md luva hela dagarna ;o

2010-02-24 @ 20:33:59
URL: http://pickadol.blogg.se/
felicia

vilken söt katt :)

2010-02-27 @ 12:30:27
URL: http://feliciahammarsten.blogg.se/
Anonym

sööt

2010-02-27 @ 15:33:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0