Två nya par skor fick följa med mig hem!

Cha cha bloggen! ;)
Jag är väldigt trött just nu. Jag har nämligen sovit skit dåligt inatt, vaknat flera gånger. Och klockan 6 imorse gick jag upp och drack vatten, sedan gick jag och la mig igen och fick sova i tre timmar, innan mamma väckte mig igen. Då gick jag upp och åt frukost, sedan började jag göra iordning mig. Vid 11 gick mamma och jag iväg till stan. Vi skulle bara köpt ett par skor till mig, men mamma fastnade inne på Ur&Penn. Jag hade dock inga pengar att köpa nånting för, men mamma betalade ett par örhängen till mig.
Sedan knallade vi i alla fall iväg till det nyöppnade Skopunkten, och jag hittade två par skor som fick följa med mig hem. Ett par rätt låga gråa uggs (eller ja, dom är ju inte äkta men..), och ett par svarta skinn skor med guldnitar. Båda två skorna var skitsnygga, men uggsen var ju självklart bäst, haha! Jag älskar uggs, seriöst, dom är så jäkla mysiga!
Jag visar bild på de båda par skorna + örhängerna lite senare. Nu ska jag äta mat. Potatis, kött och rödvinsås, gooott! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0