Saturday morning

God morgon!
Jag har precis vaknat, ska strax gå och äta lite frukost. Just nu tittar jag ut genom fönstret och ser hur snön yrar ner. Åhhh jag vill inte ha mer snö nu ju! Det är ju värsta snöstormen ute! Gud vad jag hatar detta! Ska nog gå in och ta en lång, varm dusch efter frukosten. Sedan ska jag måla mina naglar i någon fin färg, och smycka dom med lite nagelstickers.
Men aaaahhhh vad jag hatar det här vädret! Snälla försvninn nu! Det är fan min födelsedag om en månad, och jag lovar, det kommer fan vara lika mycket snö då, som det är nu! Och det har fanimej aldrig varit snö på min födelsedag tidigare! Fan då.
Nu ska jag äta frukost och duscha. Vi hörs senare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0