precis kommit hem från stan

cha cha! Precis kommit hem från stan nu. Åkte in dit direkt efter skolan med Moa och Vickan. Gick på stan en stund för att fixa ett par ärenden, sedan gick vi till donken, massa folk kom o hälsa på. Sedan mötte vi upp Elon och Hampus, dom dissa efter ett tag, så då mötte vi upp Sofia, och även Elon och Hampus igen. Men när både Sofia och moa skulle hemma så var det bara jag och vickan kvar, så vi satte oss och chilla i Gränden, och då kom Hampus och Elon igen, chilla runt på stan med dom när vi blev utslängda från Gränden för att dom stängde. När vickan och Elon skulle åka hem så sa jag hejdå till Hampus, och sedan knallade jag hemmåt.

Nu ska jag lägga upp två stycken videobloggar från idag som jag och vickan spelat in. Ena är från omklädningsrummet  skolan, och andra är från stan :) Spännande va? ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0