nya solbrills

Jag och min syster sprang ner en snabbis på stan. Hon handlade en jävla massa smink, och så köpte hon även ett par asgrymma solglasögon till mig! Hon är så gullig min älskade syster! ^^
Det var i alla fall det jag ville säga. Jag kan visa bild på dom lite senare. Och jo, förresten, jag skulle ju ta kort på skorna, men jag har inte haft tid med att göra det än. Eller okej, jag har inte orkat... hehe.
Nu ska jag i alla fall se ifall min teddybjörn Anders Bagge har accepterat min vänförfrågan på facebook än :D hahah, vi hörs sen när jag blivit lite mer normal... eller onormal.. vem vet? ;)


Jag hittade bilden på google.se, men ungefär den här modellen är mina nya solbrills, fast rosa ;d


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0