Melodifestivalen ikväll

Nu har familjen precis fikat, kakor och kaffe, gott! Ikväll blir det lassange till mat, och singstar ska vi sjunga med. Och så klockan åtta är det ju Melodifestivalen! Och jag har tjuvlyssnat lite på låtarna och måste säga att alla bidrag låter rätt bra faktiskt. Även Darin!
Hur som helst så ska jag gå och vara lite social nu. Och min katt står och tittar på lådan där det ligger kattgodis i. Så jäkla söt han är! Och förresten, jag och min syster har spelat in en video på Gösta där han försöker få ut godis ur en jätte liten papperskorg. Jag ska visa er sen! ;)


Kommentarer
Anonym

vikket program använder du när du gör header?

2010-02-20 @ 18:18:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0