Jag har tråkigt...

därför tänkte jag svara på ett par frågor. Jag snodde detta test från min egen blogg, då jag svarade på detta sist var dock för ganska många månader sedan. Så får se om någonting har förändrats nu då! :)


1. är du kär? - jag vet inte
2. har du snusat? - nej
3. har du fimpat en cigg på nån annan? - nej
4. har du legat i sängen brevid en kille? - ja
5. har du blivit dumpad? - yes
6. har du blivit slagen allvarligt? - nejdå
7. tar du droger? - nej
9. har du pussat en tjej? - ja
10. hatar du någon?- ja
11. älskar du någon? - ja, många!
12. har några av dina vänner svikit dig? - ja
13. har du djur? - ja, 2 katter
14. har du legat brevid en tjej i sängen? - ja
15. hatar du dig själv? - man har sina stunder ;)
16. gillar du orange? - nej
17. har du haft/har oskyddat sex? - nej
18. har du nån sjukdom? - nej
19. har du skämt ut dej för den du gillar? - öhm, kanske.
20. har du en gris? - självklart, han sover i min säng just nu. naaaat
21. har du en plattång?- ja?!!
22. har du en bror? - nej, jag har två stycken.
23. har du sjukt bra humor? - klart som fan att jag har!
24. är du brunett? - ja!
25. gillar du att stå i duschen flera timmar? - nej, inte flera timmar. En räcker för min del!
26. tycker du om hästar? - lite smått farliga är dom
27. har du en hund? - nej
28. har du skilda föräldrar? - nej
29. har du gått på simskola? - nej
30. har du sagt bög till en kille? - ja
31. har du sagt fitta till en tjej? - ja
32. har du fuskat? - ja
33. har du en teve på ditt rum? - ja
34. har du lunar? - nej
35 har du MSN? - ja
36. har du en syster? - ja
37. har du bruna ögon? - nej
38. gillar du att fota? - ja
39. har du sett dig själv brinna? - nej
40. hjälper du dina vänner? - så gott jag kan
41. gillar du tacos? - ja
42. tycker du att du är söt? - ja
43. har du dansat? - ja
44. har du spelat fotboll? - nej
45. tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? - kanske
46. kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? - nej, inte i flera timmar.
47. har du ätit sniglar? - nej, fyfan!
48. äger du en locktång? - inte jag, men min syster har en
49. gillar du att tugga tuggummi? - ja
50. borstar du tänderna varje morron och kväll? - varje kväll, slarvar dock lite på mornarna.. jag hinner inte alltid..
51. gillar du kläder? - ja
52. hatar du falska vänner? ehh ja?
53. gillar du räkna matte? - nej
54. älskar du någon nu? - ja
55: har du gråtit inför en vän? - ja
56. kan du sjunga? - alla kan sjunga, och jag älskar att sjunga.
57. har du sett nån död? - ja
58. säger du vad du vill? - oftast
59. är du glad? - nästan jämt!
60. vad är ditt hela namn? - mathilda anni cornelia elf
61. kan du tala spanska? - öhm, jag läser spanska i skolan, men jag är inte så jätte bra..
62. är du kortare än 1.60? - nej
63. älskar du sommaren? - ja
64. älskar du vintern? - nej
65. har du mer än 6 par skor? - hm.. nej det tror jag inte.. eller jo, om man räknar med flipp flopps och sånt!
66. brukar du sjunga när du är i duschen? - ja, jag sjunger alltid
67. har du hoppat ut ifrån ett fönster? - ja
68. har du mer än 3 par mjukisbyxor? - nej, jag har exakt tre par.
69. gillar du att städa? - nej
70. gillar du att sova länge? - ja
71. har du vart med om en olycka? - kanske
72. är du förvirrad? - ibland
73. har du mer än 6 par byxor? - om man räknar med leggings, gudja!
74. har du förlorat en vän? - ja
75. gillar du att shoppa? - ja!
76. har du varit i paris? - nej
77. gillar du ormar? - nej
78. klarar du dej själv? - ja
79. har du lagat mat? - ja
80. är du klantig? - ibland
81. har du foppatoffler? - ja, men använder dom aldrig.
82. har du mer än 20 låtar på din data? - ja gud ja!
83. sminkar du dej innan skolan? - ja
84. har du träffat en kändis? - ja
85. har du mer än 7 par nagelack? - nej
86. har du busringt? - ja
87. har du skällt på din bror? - ja
88. har du en vän som skiter i dig? - då är det väl ingen vän?
89. har du velat göra saker men vågar inte? - ja
90. sover du med nått gosedjur? - nej, jag har min katt
91. har du åkt nånstans utan att du får? - ja
92. vill du bara bort ibland? - ja
93. har du tältat? - Ja
94. har du bränt dig? - ja
95. har du lekt med levande ljus ? - ja
96. har du lekt anden i glaset? - ja
97. skäms du ibland? - ja
98. bor du i skåne? - nej
99. gillar du hip hop/rap musik? - jag gillar det mesta
100. är du på sista frågan nu? - nej
101. är du singel? - ja, för tillfället ;)
102. har du åkt flygplan nån gång? - ja
103. har du kul just nu? - nej
104. är du blyg? - ibland


Kommentarer
sofia

sv: det va ju herregud du o ja som gick omkring på skolan och bah " ååhhh ville i livet enligt rosa är sååå snygg! "

xD

2010-02-21 @ 20:38:09
URL: http://sofiasaiady.blogg.se/
F A N C Y

Svar. Nä visst är det tråkigt!! Jag har varit och ätit hos goda vänner och nu tänkte jag lägga mig snart! Vad har du själv gjort?

2010-02-21 @ 23:07:18
URL: http://fanzo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0