Is på våran balkong

Bild från våran balkong!



Min syster har kommit hem, och det prasslar mycket från godispåsen i hennes lilla hörn där nere på golvet, hehe. Jag är trött, och funderar starkt på att gå och lägga mig redan nu. Men eftersom jag älskar och sova, så måste jag lägga mig tidigt, för min mamma väcker mig så tidigt på mornarna, eftersom hon också är ledigt. Därför funderar jag på att gå och lägga mig redan nu..

Imorgon ska jag antagligen träffa Victoria. Isåfall kommer hon hit till stan, och vi hittar på något. Kanske någon mysig fika på Barista, titta på rumpor och dricka kaffe? :) Vi får se vad vi hittar på, och ifall det bara blir vi två eller någon mer.

Hur som helst så kommer jag antagligen inte blogga mer ikväll. Så jag säger godnatt nu, så hörs vi imorgon! :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0