Godmorgon!

Oouups, jag kanske måste börja göra iordning mig.. Hehe, jag ska träffa vickan om en timme, och jag har inte ens börjat göra iordning mig xd Blir nog torrschampoo idag, annars kommer jag se ut som flottolgas caf'e i håret, och det är ingen vacker syn. Men hinner duscha, det gör jag inte.

Förresten, jag tror att My skulle vara med vickan och mig idag också. Trevlans! Det kommer säkert ännu mer sen, vem vet? Vi brukar ju alltid träffa massa peoples på stan, hehe. Alla vill va med oss, cause all bitches love us! ;d hahah, nerå. Men nu måste jag faktiskt börja göra mig iordning. Vi hörs sen! :)


Kommentarer
R

Hur gammal är du egentligen? :)

2010-02-24 @ 12:49:58
URL: http://monsterzone.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0