En systerdag på stan

Hej!
Jag har inte haft tid att blogga innan, jag och min syster har nämligen haft en liten syster-dag, vi har varit och ätit kinamat, och så har vi även gått på stan lite. Vi har köpt oss en lila miniplattång, som är bra till de små korkskruvarna jag har där fam i mitt hår, dom är så svåra att komma åt med en vanlig stor plattång. I alla fall, märket är Björn Axén, dvs ett bra märke.
Jag och syrran har haft det jätte trevligt, och vi har varit vääldigt mätta, haha. Buffé ni vet, man får äta hur mycket man vill. Så jävla mättande! Men gott som fan! ;)

Sen lite senare ikväll så tänkte jag göra ett videoinlägg där jag visar skorna,örhängerna och mina solglasögon, i ett och samma inlägg. Det blir så himla mycket enklare att filma, än att ta kort på allt. Så det ska jag fixa, det kommer upp någon gång ikväll.

Nu ska jag gosa lite med min gulliga katt, Gösta. Sedan får vi se vad jag hittar på. Kanske startar sims ett tag. Vi får se. Jag skriver mer sen i alla fall! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0