En frisk morgonpromenad med min kära mor

Cha cha! Idag väckte mamma mig vid klockan tio, vi åt en lång frukost, sedan klädde vi på oss ordentligt för en promenad runt stångån. Jag tog även med mig kameran och fick många fina bilder. Eller nästan vad som helt blir ju fint nu när det är så mycket snö, det spelar ju egentligen ingen roll vad man tar på!
Hur som helst så var det väldigt uppfriskande. Och tur att hon inte sa igår att vi skulle ut och gå idag, för då hade jag tvekat som jag vet inte vad. Men efter frukosten sa mamma bara ''ta på dig ordentligt med kläder nu, och sen följer du med mig på en promenad runt ån''. Jag sa bara okej, utan att tveka, bara för att jag var så trött.
Det är nyttigt för mig att gå ut och gå såhär, jag är nämligen så otränad som man kan bli typ. hahha! Fast mamma säger att vi ska ut och gå hela lovet nu, varje morgon. Det känns inte så värst lockande, om jag får säga det själv.. hehe.
Hur som helst, nu ska jag sätta på pastavatten, för jag blev riktigt hungrig efter det här måste jag säga! Vi hörs sen, ha det så bra sålänge! :)


Osminkad och fin. Haha, herregud så jag säg ut! ;d
Jag lägger upp mer bilder senare i alla fall! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0