b.u.s

Just nu står jag upp, med brun utan sol insmetad på hela kroppen. Jag lovar, allt kommer vara jätte fläckigt imorgon när jag vaknar. Det kommer säkert se hemskt ut. Jag smöjde in en gång i förrgår, och då blev det väl sådär, men nu kommer det ju synas mer eftersom jag redan hade en omgång brun utan sol på kroppenj. Därför kommer det säkert vara bajs imorgon när jag vaknar. Hur som helst så står jag här och väntar på att MAde in Sweden ska börja. När det är sluta ska jag fortsätta med pacningen, packa ner det sista (eller ja, det allra sista packar jag ju självklart ner imorgon), och sedan ska jag sova. Jag är inte ett dugg trött nu, så jag får hoppas att jag blir det snart, så att jag inte är uppe halva natten, hehe.
Men jaja, jag känner att det här inlägget blev väldigt ointressant, eftersom jag bara skriver, utan att egentligen veta vad jag skriver.. haha, trevlans! ;)
Vi hörs imorgon ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0