jahadå

Det var en hyfsat kul kväll igår! Först åt vi hamburgare hemma hos mig, fixade oss, dansade, skrattade och hade det allmänt kul. Sen begav vi oss ner till Strandgatan två, vi dansade och skrattade och hade det kul. Träffade massa folk där också så det var trevligt.
Jag lämnade Sofia med några andra till slut för att jag gick till Victoria, Moa och Adam som satt på en trapp ute och prata. Vi hade en trevlig pratstund där, sedan tog vi oss en promenad i den kalla vinterkylan, innan Magnus kom och skjutsa hem oss till mig, de hämtade sina saker, och jag satte mig och prata med far min ett bra tag, sedan var det läggdags för mig, och jag somnade med smink och allt.

Idag väckte min bror mig vid elva, och jag höll på att få rycket på honom, men jag kom upp i alla fall.
Nu tänkte jag äta lunch, sen kommer Victoria hit. Träffar Moa sen också, så sover vi troligtvis hos Victoria inatt. Kanske blir lite party hos en kompis med, men vi får se ifall orken håller, annars blir det bara filmkväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0