Års-summering 2010

Januari:

Jag förökte lära mig nya inställningar på kameran hela tiden.

Februari:

Jag gick ofta långa vinterpromenader med min mamma.

Jag åkte till Norrköping med Sofia och Victoria och träffade på Eric Saade.

Mars:

Jag fick maginfluensa på Kentkonserten, men jag tvingade mig själv att vara kvar på hela.

Jag fyllde 15 och Eric Saade kom till Gränden och sjöng Happy Birthday till mig!

April:

Jag tog hål i örat.

Maj:
Jag var ofta i pappas dåvarande lägenhet och drack drinkar och grillade.

Jag konfirmerade mig!

Jag åkte till Kreta i en vecka med mamma och syster.

Juni:
Det var början av sommarlovet och jag umgicks mest med Sofia.
Det var midsommar också, och det firade jag med familj och vänner.

Juli:

Jag åkte till Söderköping med Sofia.
Var i Finland med familjen och hälsade på alla släktingar!

Jag var i Stockholm med mamma och pappa, och det var en utav de bästa resor på länge!

Jag spelade in mina första låtar i en studio (de få bilder som är tagna ser typ ut så som bilden ovan, så hade inget val, var tvungen att ta en sån bild).

Augusti:
Jag var på släktträff i Motala.

September:
Var mycket på landet i vårat nya torp med katterna, vi jobbade mycket i trädgården osv!

Oktober:
Den första snön i Linköping för denna vinter föll!

fest med tjejerna i klassen och... Hjalmar!

November:
Hade filmkväll med Albin och Sofia, och det blev väldigt mycket flummande!

Fest på Cupan med massa roligt folk!
Jag lurade alla att jag hade blivit blondin, och det så förjävligt ut!

December:
Jag badade i snö med Victoria!

Jag var med i luciatåget.
Jag hade filmkväll med Adam, Sofia, Emma, Victoria och Moa.

På julafton såg jag ut såhär!


Det har hänt så himla mycket saker det här året, så kunde inte ta med allt. Men 2011 ska fan bli ännu bättre alltså!! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0