tralalalalala

Hej!
Denna dag har varit lika slapp som gårdagen! Det började nämligen med att jag försov mig en jäkla massa, och därmed missade bussen, alltså kom jag också sisodär en halv timme försent till hemkunskapslektionen. Men vi städade bara, och jag måste säga att städa är ju typ det tråkigaste som finns ju! Sen så att folk försöker tvinga mig ta i disktrasor, det går bara inte, så istället frostade jag av frysen,  det gick super bra, och jag känner mig stolt!

Efter det så hade vi mattelektion, fast vi bestämde oss för att istället ta tag i att beställa avslutningströjor, så vi fixade med tryck och färger och så, så förhoppningsvis blir det en beställning någongång i veckan!

Efter det så åkte jag in till stan med Victoria och Moa, där det blev en lunch på Salladsbaren eftersom vi inte skulle hinna äta lunch i skolan (plus att det är så äckligt där). Det är så jäkla gott på salladsbaren, och så är det både så himla mycket fräschare och nyttigare än typ donken och sån billig skit''mat''! Visst, det är lite dyrare, men vafan bättre det än sliskiga gamla hamburgare och fettiga pommes lixom! Uuuusch.

Sedan när vi ätit klart lite snabbt så hämtade vi ut lite grejer på Apoteket innan vi begav oss till UM. Fixade lite grejer där, och Victoria fick ta ''spruta''.

När det var klart där så skulle vi inte hinna tillbaka till skolan (eller jo, men då skulle vi kommer typ 10 minuter innan vi slutade), så vi sket i att ta bussen tillbaka. Vi begav oss istället hemmåt!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0