sometimes now fun


bjuder på världens sexigaste bild från imorse!


Hej på er!
Skolan idag har varit jäkligt chill. Först hemkunskap och vi gjorde pizza och pepparkakor! Sen hade vi matte och då fick vi tillbaka proven, och jag är nöjd, jag hade ett slarvfel och en uppgift som jag inte kunde, så 12/14 blev resultatet! Sedan på fysiken var det as slappt. Vi hade vikarie, och jag och Sofia hade snöbollskrig inomhus utan att hon brydde sig! Det var först när jag hade stått och slagit Sofia i huvudet i ett par minuter som hon sa till att vi skulle vara lite tystare, hahahh kul asså! Sen var det lunch, och sedan luciaträning i en timme. Sista lektionen var svenska-engelska, och jag ''jobbade'' då med engelska.

När skolan slutat så hade jag snökrig med en jädra massa personer vid bussarna. Sofia stackaren blev nerpuddad i snön av Adam idag igen, HAHAHAH!!
Aja, sen tog jag bussen till stan och mötte upp syster. Hon köpte julklappar men jag hade inga pengar, men jag kollade ut lite i alla fall :)
Sedan hade även vi snökrig och alla bara glodde på oss.. hehe.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0