sista riktiga skoldagen i år

Hej!
Dagen har varit rätt chill. Vi började med att läsa (okej, prata) på SvEn lektionen, sedan städade vi skåpen. Efter det gick vi till rektorn och pratade lite, sedan var det syslöjd, och jag gjorde klart min kudde! Efter det so, och då gjorde vi ett typ korsord med vad som blivit utsett till ''årets julklapp'' varje år. Sen fick vi sluta jätte tidigt.
Vid klockan ett var det teater som åttorna spelade, och vissa var riktigt kul alltså! Sen var det bara matte, då hade vi vikarie och vi jobbade typ ingenting.
Klämde in lite mat vid tolv också glömde jag att säga.

Jag tog bussen hem vid halv fem, och då när jag kom hem sov jag i en timme ungefär, för sen var det kvällsmat. Nu har jag sett lite på filmen Elf, endast för att det är mitt efternamn, haha..

Ska hoppa in i duschen nu, sen får vi se. Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0