nu, inte imorgon

Bordet runt datorn är helt fullproppad med tomma cheez ballz påsar, hustler, tomma colaflaskor, chokladpapper och godispapper, chokladkalendern ligger på golvet med endast fyra chokladbitar kvar, och det står glas överallt.
Man kan ju undra lite hur många personer som varit här och gottat sig! Men då kan jag tala om för er att det bara är Victoria och jag som haft lite pms under dessa dagar hon sovit här. Och vi var värda det tycker jag! :D

Hur som helst, när vi ändå är inne på detta snack så tänkte jag påminna även bloggen om att jag är så jääävla sugen på julmust! Jag och tjatat om det hela kvällen, och det enda jag får till svar är ''jag kan köpa hem det imorgon''! Men vafan, det är ju nu jag vill ha det, inte imorgon..
Livet är jobbigt ibland alltså.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0