norrköping

Hoppsan, har inte hunnit blogga idag!
Vaknade upp hos Victoria av att Moa väckte mig. Sedan åt vi frukost, gjorde iordning oss, knallade sedan iväg till tågstationen. Vi förväntade oss att vi skulle ta ett tåg till Norrköping och att det skulle ta några minuter, men nej, tåget var instället och vi fick istället åka med en ersättningsbuss. Det gick bra, men vi var ju tvungna att åka till Linköping från Vikingstad först, sen från Linköping till Norrköping, och därifrån ta spårvagnen till Hageby. Men det gick så bra så! Jag och Victoria shoppade i flera timmar, och ett par kassar med saker i fick vi allt med oss hem!

Jag har nu tittat på julkalenderns alla avsnitt, jag har ju missat den varje dag. Men tyckte den var riktigt bra fatkiskt!
Men hörni, nu ska jag ta kort på det jag köpt igår och idag. Kika in om en stund igen! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0