Dan före dopparedan!

Tänka sig att det är julafton imorgon, sjukt ju. Det känns verkligen inte som det!
Men hur som helst, idag efter att jag vaknat så skjutsade pappa mig till malmslätt, jag hämtade mina kvarglömda saker hos Sofia (typ kamera, glasögon, kläder osv), sedan skjutsade han tillbaka mig hem igen.
Har nu slagit in lite julklappar, hittat på ännu fler dålia rim, gosat med alla miljoner (okej, fyra..) katter. Nu hade jag tänkt att städa mitt rum, sen är det kvällsmat, lagom efter det så börjar uppesittakvällen med bingolotto och grejer (nej, jag är inte 93, jag är faktiskt 15). Sen så tror jag att jag kommer somna mitt i allt, och det blir ju jätte bra.
Imorgon vaknar jag upp med en full julstrumpa om jag varit snäll, firar storebror, äter mat, öppnar julklappar, tittar på kalle anka, går genom kylan till moster och hennes sambo, äter lite till, öppnar mer julklappar, äter lite till, umgås lite, sen bär det hemmåt igen så är årets julafton slut. Värt att vänta som en tok på? Ja!!

Men jag ska erkänna, jag tycker fortfarande bara det är kul att öppna julklapparna. Folk säger ''men det är ju inte bara julklapparna som har betydelse, den goda maten, kalle ankas jul och sällskapet med!'' Men då tänker jag såhär, maten är skitäcklig, kalle ankas jul kan ju typ alla utantill efter alla år, och sällskapet träfar man ju förfan hela tiden. Julklappar is the shiiieeett :D:D:D

Haha, nu ska jag städa. Vi hörs! ;)


Kommentarer
GUESS WHO?!

- GOD JUL !

2010-12-23 @ 23:12:43
URL: http://dajeroma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0