Barnet som slumrar sött

Sitter för tillfället och äter lite överbliven vit choklad, super gott! Jag hittade två blusar på stan idag, men hade ingen ork att stå i kö, och ick sån värmeslag att jag höll på att svimma. Istället kom jag endast hem med en ny intersportdress. Hur mysig som helst!

Imorgon efter skolan så tar jag, Adam och Victoria en sväng på stan först. Mest för att Victoria ska köpa sin klänning. Sen så följer de med hem till mig, efter ett tag så ska även Moa och Sofia komma. Vi ska laga tacos själva, sen ska vi fixa oss så drar vi på party sen, trevlans det där asså! Lär väl träffa massa folk där med.

Nu ska jag röja undan lite kläder rån mitt golv, sen äre läggdags för mig som gäller. Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0