trevligt

Jag har haft det jätte trevligt idag, till mestadels i alla fall...... aja, skit samma.
Jag och Moa mötte upp ett par vänner vid typ halv sju. Vi prata lite oså, innan vi gick till en pizzeria och käka. Sen knallade vi iväg till Strandgatan två, körde bowling och hade det allmänt kul. Efter det blev det att leka pundare inne på mc. Jag sa hejdå till alla vid klockan 22.00, då knallade jag hemmåt, sen jag kom hem har jag försökt fälla ett par tårar, och chattat med Sofia på msn om lite grejer. Hemska eller vackra, det får man tycka vad man vill om.

Lägger upp bilder från dagen om en stund, men just nu har jag inte lust till nånting faktiskt, inte ens att blogga, och då är det illa. Fast nej, det är inte så illa som det låter egentligen, bara jag som är allmänt känslig och töntig...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0