SJUK

Hej! Sofia sov ju hos mig igår, och redan då kände jag hur jag blev mer och mer förkyld. Men jag gick till skolan idag i alla fall, men jag kan säga såhär, jag plågades genom hela dagen, höll på att somna hela tiden, tillslut, vid efter lunch typ så pallade jag inte mer och åkte hem.
Det var så skönt att komma hem och sova i fem timmar. Jag aknade upp klockan sju av att min bror kom in till mitt rum och sa att maten var klar. Han hade då stått och lagat mat till oss två, hade ingen matlust egentligen, men åt lite i alla fall. Sen sov jag lite till och nu sitter jag här, fortfarande lika trött, det känns som att jag skulle kunna sova i två dagar i sträck faktiskt. Så trött är jag.
Det jobbigaste är att jag inte kan andas med näsan, och andas jag med munnen så börjar jag hosta. Jobbigt värre. Feber har jag också.  Blir att vara hemma från skolan imorgon och bara ta det lugnt.
Nu hoppade lilla Rasmus upp till mig i sängen. Ska gosa lite med honom, hehe, världens sötaste kattunge är han!
V hörs, puss :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0