oskar linnros

 

Jag har sagt det förut, och jag säger det igen, Oskar Linnros är min nya kärlek, och han är bara bäst

Jag bara måååste se honom live någon mer gång, för fan vad vad kung han var när jag såg honom i lördags! Vilket jävla drag alltså!

Lixom, hans låtar är underbara, han är kung live, och han är ju inte direkt ful heller ;) kan det bli bättre va?

Nej, nu ska jag lyssna på ''Ack, sundbyberg'', och så ska jag tänka tillbaka lite på hur sjukt kul jag hade det i lördags när han körde sina låtar! Jag dansade, skrek, sjöng, hoppade, klappade händerna och aaahhhh vad jag vill på en konsert med honom snart igen! Visserligen kan jag erkänna att jag inte var hlet nykter då när han sjöng, men... jag var rätt nykter ändå, och absolut tillräckligt nykter för att komma ihåg hur underbart bra han var! :D

hehe, nu ska jag sluta... Ni märker att jag är lite småförälskad va? haha xd PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0