Onsdag 4 augusti

Hej, jag är ledsen för dålig uppdatering! Menb jag mötte upp Moa på stan vid klockan ett idag. Vi har shoppat lite, fikat, ätit pommes, blivit stoppad av Batman, och gud vet vad. Jag har haft det jätte trevligt, alltid lika kul med min bruur :)
Vid typ halv fem så följde jag med henne till bussen, sen knallade jag hemmåt. Och påvägen hem så fick ajg ett sms från henne där det stod att det var några 13-14åringar på bussen så spelade våran låt ''Livet leker'', hur sjukt är inte det egentligen?
Aja, väl hemma var det bara att byta om till mjukisbyxor och så, sen följde jag med mamma, pappa, morfar och syster ut till landet. Vi grillade och hade det jätte mysigt! Nu har vi nyss kommit hem, och jag ska nog titta på reprisen av gårdagens Allsång på Skansen, eftersom jag missade det igår.
Hoppas ni haft en lika bra dag som jag haft! Vi hörs :)


Kommentarer
Anonym

Hej! :D jag såg dig på stan idag! jag har sett dig tiep två lr tre ggr förut och alla gånger ha du hållt i en cola flaska. du tiep gillar cola va? :p

btw, jag älskar din blogg, och det är superfin! :D:D

2010-08-04 @ 22:00:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0