oj så det kan gå

Hej! Alltså shit vad jag måte bli bättre på att uppdatera. Jag ber om uräkt! :D hahahah men jag är hemma nu från tan i alla fall och jag har haft grymtkul! det var ltie smådött i lutet, men vafan, kit amma.
jag har varit med om typ masa skoj med! skrivit på killars magor och armar, snott röd-vita polisband och virat rund handlederna, träffat på massr folk, och jag vet inte.
jag pallar inte berätta och jag skirver inget bra nu heller så jag tycker såhär att jag berättar imorgon istället. men vet ni jag ska upp typo aaaaaastidigt imorgon för jag och moa ska träna klockan tio.
man ser typ inte vad jag skriver, emnd et gör ju inget hahahhah
puss och godnatt :D :D :D:D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0