LÄNGESEN

Godmorgon! Jag är hemma från skolan idag, för mår inte bra alls. Jag sov inte så bra inatt, och vaknade redan vid åtta. Då gick jag upp, fixade lite frukost (en macka, varm oboy och torkade aprikoser), och nu har jag precis ätit klart. Jag har så svårt att få i mig mat när jag är sjuk, men jag vet att jag måste äta.
Jag har i alla fall under den tiden tittat på något skitprogram på tv som jag inte fattade ett skit utav, lyssnat på en och samma låt i typ en timme, och bråkat lite med katterna.

Vad ska jag göra resten utav dagen då? Jag har redan tröttnat på att vara hemma. Men jag antar att det blir lite filmtittande och datorn som vanligt, hehe. Vi hörs! :)


Min nya favorit låt, jag älskar den!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0