Jag vill inget hellre än att hålla din hand

Jag har sån jävla ångest. På sista tiden har jag drömt så sjuka drömmar. Och så har jag sån ångest över skolan. Jag har inte haft det på hur jävla länge som helst, och nu kommer den. Jag känner att jag inte vill gå till skolan, jag vill inte komma in på lektionerna. Jag vill ha kul. Jag vill inte tänka på att göra bra ifrån mig, plugga som en galning både hemma och i skolan, tänka på betygen. Jag vill verkligen inte.
Det hela gör det ju itne bättre med att jag ser tjock, ful och allmänt osnygg ut i allt. Jag vet inte vad jag ska ha på mig. Jag hatar det. Fan då.
Hoppas verklgien på att det går över snart! Orkar inte med dessa drömmar, och skol-och klädångesten. För hoppningsvis går det över om nån vecka! Puss :)

Saknar sommaren, som fan.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0