IM ANGRY

Så jääääääävla arg är jag!!! Jag har tappat bort min kamera sladd och jag får damp! Jag hade tagit några bilder idag på landet och så tappar jag bort sladden! PANIK!!

Jag har i alla fall smsat lite med Moa nu och... hon har fått igång mina tankar något otroligt. Det är ett stort val i mitt liv men jag vill verkligen. Jag tänker inte säga vad nu pga att det är bara Moa och jag som pratat om det än så länge och det är inte säkert att varken våra föräldrar eller ekonomin går med på det. Men jag hoppas verkligen! Det vore sjukt..... läskigt. Men väldigt kul!
Hur som helst, färdigsnackat om det. Imorgon åker jag iväg till Ullared med mamma, pappa och bror. Det blev någon impulsgrej som mamam fick för sig här om dagen. vi har egentligen ingenting där att göra, och jag har inga pengar så kan inte köpa speciellt mycket. Visserligen kanske jag kan flörta till mig lite grejer av mamma pch pappa, men annars lär jag väl bara hjälpa mamma att hitta nödvändiga saker till torpet.
Jag har ju inget bätre för mig så lika bra att följa med, hehe. Jag ska i alla fall gå och dricka lite varm oboy nu, sen är det läggdags. Bi hörs, puss! :)



här skulle det ha varit ett par bilder men sm sagt så har ajg tappat bort min kamerasladd. Baaaaajjjjssss vad är jag är.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0