Ibland tycker inte jag om att ha sommarlov

Godmorgon hörni :D idag vakande jag upp på topphumör, har precis ätit lite frukost och så, och ska snart hoppa in i duschen. Sen då? Vet inte. I eftermiddag sen så ska jag träffa Moa och Albin och troligtvis nån/några fler.
Vi ska grilla och ha det allmänt mysigt hela kvällen. Om det är utebio ikväll så ska vi även se på det.

Bajs vad mamma tjatar nu också. Dags att lyfta på min feta röv och göra någonting. Vart ska vi börja? Städa? Tvätta? Plocka ur diskmaskinen? Det är frågan det. Ibland tycker inte jag om att ha sommarlov, för bara för de andra jobbar så kan dom skylla på det, men för att jag är ledig så måste jag sköta allt. Bajs också. Aja, bäst att sätta fart så jag kan träffa ett par poolers sen :)

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0