HUNGRIG

Spännande.. Jag chattar med nån snubbe från Turkiet på Facebook (han la till mig ga att vi hade ganska många gemensamma vänner..). Haha, fatta att jag måste snacka engalska med honom! xD
Aja, imorgon så ska troligtvis jag köra bowling med ett par vänner. Super kul! :) Förresten.. jag gick och la mig, men kunde inte sova... vet ni varför? Jo, för att jag är hungrig. Men jag vill itne gå till köket och göra en nattmacka, för alla i min familj sover, jag kanske väcker dom..
Får väl va hungrig då. Nu ska jag försöka sova igen. vi hörs imorgon! :)


Kommentarer
Merima

sv: de e bra med mig också:)

händer idag då?:D

2010-08-09 @ 15:26:12
URL: http://eenligtmerima.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0