EN NY FAMILJEMEDLEM

Jag ber om ursäkt för jag inte uppdaterat något idag, men efter skolan så följde jag med Sofia hem en liten stund, sen åkte jg hem och åt tacos med familjen, sen har vi fått en liten kattunge idag också! Den är super liten och heter Rasmus. Kommer dock bara vara här i typ fem veckor, sen flyttar den in hos min bror och hans tjej.
Men hur som helst, den är super söt, och jag har haft fullt upp med den hela kvällen. För som ni säkert redan vet så har vi redan två katter här hemma, och dom två tycker inte om sin nya familjemedlem. Hoppas det blir bättre snart asså! Haha :)


Kommentarer
Sandra

Okej :)

2010-08-20 @ 15:40:45
URL: http://sanilicious.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0