Det känns ju lite småkul faktiskt

Jag har tillbringat hela dagen och kvällen tillsammans med mina allra bästa vänner Sofia, Moa och Albin! Vi har haft det asmysigt med en massa svullosaker. Haft böghög, sovit lite och tittat på tv. Albin gick lite innan Moa och mig, men när han gått så satte sig Moa, jag och Sofia ner och planerade klassresan för fulla muggar. Kollat upp priser, ställen, vandrarhem och allting. Känns riktigt bra faktiskt!
Lite mindre bra känns det att ha missat göra hemkunskapsläxan. Vi jobbar i grupp och jag lovade svara på en utav frågorna. Det känns ju inge bra, men eftersom jag varit sjuk så har jag inte haft böckerna hemma, och idag så har jag helt enkelt bara glömt bort det. Känns ju inte så bra, men får jobba testo mer imorgon på lektionen känner jag! :)

Annars har dagen varit hyffsat bra. Drömde en så sjukt konstig dröm inatt, har funderat över den hela dagen, för jag är en sådan person som tror att alla drömmar man drömmer (som man kommer ihåg) kommer att gå i uppfyllelse. Så jäkla rädd för det bara. Men ingenting har hänt än så länge i alla fall, och det är ju bra! ;)
Lektionerna idag har varit lite småtråkiga, precis som vanligt. Men idag har varit en sådan dag som ajg inte orkat koncentrera mig på alla lektioner, och jag har tyvärr bara suttit av tiden.
Den sista lektionen där emot, det var Elevens val, och jag har valt musikprofil, så hade musim då sista timmen. Så jävla glad att dom införskaffat sig musikprfil på skolan! Äntligen får vi musiknördar en chans att ha musik två gånger i veckan! :D askul är det!

Imorgon är det skola som vanligt. Inte det minsta pepp. Jag jävla deppig på skolan är jag. Aja. Efter skolan så ska jag på möte. Känns ju lite halvkul faktiskt. Rätt spännande om jag får säga det själva, jag tycker om att planera och så, hehe :) Men hur som helst, jag måste sova nu för att imorgon måste jag gå upp extra tidigt för att duscha, pallar inte göra det nu, och glömde göra det förut när ajg kom hem. Bajs. Och nu bara babblar jag på om allt och ingenting.

vi hörs imorgon, puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0