Dags att gnälla lite

Jag är på gnällhumör, så ja, nu ska ni få höra vad synd det är om mig:

  • Jag är hungrig, men är alldeles för lat för att gå till köket och hämta någon nattmat
  • Jag är trött, men är alldeles för lat för att först förflytta mig från datorn till badrummet och tvätta bort smink, ta ut linser, borsta tänderna och bla bal bla, och sedan därefter förflytta mig från badrummet till sängen.
  • Jag är allmänt irreterad på en mängd med olika personer.
  • Jag vet inte vad jag ska hitta på imorgon, men ajg vägrar att bara sitta inne och glo och inte göra någonting.
  • Jag hatar att det bara regnar och är ''kallt'' ute, vart försvann sommaren lixom?
  • Jag har ångest för att det bara är en och en halv vecka kvar till skolan börjar, PANIK!!
  • Vissa personer vill bara göra andra jävligt avunsjuka
  • Och jag har bara allmän ångest och panik.

FAN VAD DET ÄR SYND OM MIG.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0