ALLA ÄR HELT JÄVLA FUCKADE

Hej, jag har egentligen ingenting att säga. Jag är bara allmänt förbannad, och när jag är det så an det komma ur i princip vad som helst ur min mun. Men ska försöka behärska mig. Det enda jag kan säga om varför jag är förbannad är typ.. Hela världen är full av skit och vissa borde vi skicka tillbaka till lågstadiet igen, eftersom de inte kan visa hur en i nian ska bete sig. Alla är så jäkla omogna, och tänker med arslet gör de med. Jag är för fan inte dum i huvudet!! Aja, hoppas att vissa växer upp lite, och så får vi hoppas påa tt detta år går snabbt så jag får börja gymnasiet snart, pallar inte denna fuckade skola längre. (med betoning på fuckade)

Jag är i alla fall lite yoghurt och torkade aprikoser för att försöka lugna ner mig. Självklart lite cola till det. Musiken dunkar på hög volym, och snart ska jag nog städa lite för att göra mamma glad. puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0