ÅHH, VILKEN HÄRLIG DA'

Hej, och förlåt för att jag varit så dålig på att uppdatera idag! Men såhär har min dag sett ut:

Jag vaknade vid typ halv tolv, duschade och gjorde mig iordning, sen gick jag ner till stan och mötte upp Moa och Albin. Vi gick och handlade lite, sen knallade vi ner till trädgårn (trädgårdsföreningen). Där tände vi elden, och ja, vi grillade och så. Sen vid typ halv sju så började det ösregna verkligen, så vi satte oss på en filt på gräset med ett paraply. Det spöregnade, åska och blixtra, coh där satt vi i shorts och lyssna på musik och käka chips lixom. Haha, men sen tog vi alla grejer och sprang under lusthuset som finns där, vi blev ännu mer dyngsura än vad vi redan var, men i alla fall, där satt vi och garva som tusan, drack cola, käka chips, och bara hade det allmänt mysigt :)

Sen skulle Albin hem vid typ halv nio, så vi gick till stan, där hans pappa kom och hämta honom med bilen. Jag och Moa gick runt halva stan coh leta efter en toalett, haha! Sen när vi kom på att vi kunde gå till bion så gjorde vi det, efter det satt vi på Burger King i typ en timme och bara snacka skit om allt och alla, haha, ni vet sånt som alla tjejer gör ibland? :D fett mysigt!
Men sen var Moa tvungen att ta bussen hem vid typ halv tio. Då gick jag hem i min ensamhet, och ja, nu har jag precis kommit hem, coh funderar på vad jag ska göra resten utav kvällen. Jo, just det, jag ska lägga in alla bilder som vi tog idag. Tyvärr tog kameran i slutet så kunde inte ta kort när vi satt där under paraplyet i ösregnet. Men några bilder fick jag, och dom lägger jag upp här på bloggen så fort jag lagt in dom på datorn :)
Ha det så bra så länge, puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0