Promenad runt stångån

Har precis kommit hem från en härlig och uppfriskande promenad runt ån. Det var riktigt soligt ute, så solbrillorna åkte självklart på! Det var masser folk som var ute och gick och sprang, men även masser folk som satt på bryggorna och drack öl, och människor som hade picknik på gräsmattorna, eller bara satt och njöt utav den varma vårsolen.

Jag hade dock inte så bra kläder på mig, men jag tänkte ändå att äsch, det här var väl inte så jobbigt så jag tar den långa rundan. Så det blev ett par km, och när jag kom hem så hade jag blåsor på hälarna, mysigt! nooot. Men det var det värt, för jäklar vad härligt det var att bara njuta utav livet när solen steker på, men hög musik i öronen, och inte tänka på någonting. Det ska jag fan i mig göra flera gånger under lovet! :D


Dåliga bilder från promenaden idag. och ja, jag vet att jag ser flintis och helt sajko ut på bilden längst till höger..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0