Torsdag 22 april

Idag i skolan har jag mått rätt dåligt. Det var väl först sista lektionen, då började jag må lite bättre. Så jag bestämde mig för att följa med mina vänner efter skolan, och va med dom. Först följde jag och linnea med hem till moa. Vi satt mest o prata o så. Sen när sofia slutat (hon har idrottsprofil så slutar en timme senare än oss), så gick vi hem till henne. Vi typ chilla mest. Moa nörda vid datorn, sofia plugga på sitt manus, jag och linnea tittade på tv, elelr ja, jag tittade lite, sedan sov jag. hehe. Jag var så trött! Men vi hade det rikigt mys! Jag tog bussen hem vid klockan 6. Tänkte att jag kunde komma hem rätt tidigt idag nämligen :) Så när jag kom hem åt vi god mat, sedan knallade jag, min syster och min bror iväg till Hemköp och köpte glass. Hehe, busigt! ;) Haha, nu nördar jag, men ska nog gå och lägga mig tidigt idag tror jag. Men får se. Imorgon blir det nog att springa spåret med Sofia, gött! Puss


Mys!


Sofia pluggar manus, jag tittar på tv efter att ha sovit en stund (därför jag ser helt förstörd ut)


Linnea & jag


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0