Torsdag 15 april

Ojj, inte bloggat någonting idag.. Men jag har faktiskt ingen lust om jag ska vara helt ärlig. Efter skolan så gick jag och Linnea upp till Ica och köpte cola. Sedan satte vi oss i gräset och hade det super trevligt. Efter det knallade vi ner till skolan igen, satt där ett tag med lite folk och prata. Sen klockan fyra hade jag utvecklingssamtal. Det gick bra, vi pratade väl mest om mina svårigheter när det gäller andra språk. Dvs spanska och engelska.
Utvecklingssamtalet tog rätt lång tid, som vanligt så blev det utdraget lite, så en klasskkompis som skulle ha efter mig fick vänta lite, hehe, känner mig lite sär.. Men när det var klart så åkte vi i alla fall hem. Och vet ni vad jag gjorde då? Jag somnade.. Jag hade tänkt att lägga mig och gosa lite med min katt. Men sedan somnade jag, och jag sov till klockan sju typ. Då var det dags att äta. Herre gud.

Nu har jag i alla fall sprayat mina uggs. Måste ha dom imorgon, för mamma ska vara snäll och gå och klacka om mina skor imorgon när jag är i skolan. Hon skulle även köpa ett par tygskor till mig om hon hittar några. Jag hoppas verkligen det!

Nu täntke jag gå in i duschen, smörja in mig med brun utan sol, och sedan när det har torkat så ska jag faktiskt försöka sova. Jag är fortfarande skittrött (jag kommer säkert bli pigg nu när jag duschar..), och det är bra att vara utvilad imorgon, för då är det skuuuumpaaartyyy! :D pepp som fan är jag alltså! Fett kul ska det bli!

Men hörni, vi hörs.. kanske senare, om jag orkar blogga. Eller rättare sagt, jag har absolut ingen idé vad jag ska blogga om. Därför blir uppdateringen säkert urkass. Men det får ni leva med. Men i alla fall, om jag inte kommer på någonting att blogga om sen, så hörs vi imorgon! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0