Tack alla för igårkväll/natt!

Godmorgon! (okej, jag har faktiskt varit uppe i typ en timme..)
Jag hade det så jäkla kul igår! Jag dansa och hade det skit kul. Dock kunde ju inte den fula äckliga typen på slutet inte förstå ett nej. Skummet kom bara i slutet, och jag hann inte var där inne så länge, men jag hade det kul hela kvällen utan skum i alla fall!
Jag kom hem vid halv två typ, och somna som en stock dirket. Nu har jag precis tävttat bort gårdagens smink och ätit frukost. Snart bär det troligtvis av till stan och träffa mamma. Jag skulle ha gått på box idag igen, men jag är så jäkla trött så jag har absolut ingen lust för det. Det kanske kan bli nästa vecka. Eller nej, vänta, är det då vi har ett födelsedagsbarn? Jag vet inte vilket datum det är då, men jag tror att det är då. Rätta mig om jag har fel.

Hur som helst så ska jag nog börja sminka mig nu. Mina ögon kan knappt hållas öppna, men skit samma, jag klarar mig nog ändå. Vi hörs sen! :)


Kommentarer
sofia

hahha så sjuukt kul va det! :D skummet va fan upp till midjan! ja såg ut som en snögubbe ;P <3

2010-04-17 @ 20:54:24
URL: http://sofiasaiady.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0