Svettigt men nyttigt

Nu är jag hemma från en grymt jobbig promenad runt stångån. Näsan och ögonen rann, halsen värkte (allt det pga pollen) och inte nog med det, idag var en sådan dag då mitt knä inte ville komma överrens med mig, så det värkte hela vägen också. Det var grymt jobbigt idag, men trotts det så gick jag ca 5 km med alla omvägar och spring i trappor. Jag kom hem efter 40 minuter, vilket är rätt bra va? Jag som inte varit ute och gått på ett tag nu (ja, jag vet, jag sa att jag skulle göra det minst en gång i veckan, men det är lättare sagt än gjort!).

Men aja, jag är svettig och nöjd. Nu ska jag äta mat, sedan ska jag ta mig en efterlängtad dusch. Vi hörs senare sötnosar!


Kommentarer
M

Haha jag föredrar båda lika mycket ;)

Vad har du hittat på för kul i helgen då? :D

2010-04-18 @ 19:48:44
URL: http://conler.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0