Släkten firade mig i efterskott

Nu har gästerna gått hem, och jag har fått några fina presenter. Jag fick tre stycken armband, som min farbrors fru har gjort. Skit fina! :) Sedan fick jag även presentkort på H&M och GinaTricot, lite choklad och en rosdoftande duschkräm. Jag blev jätte nöjd, och jag behöver verkligen nya kläder, så jag ska gå och shoppa lite nån dag hade jag tänkt. Kanske blir imorgon om någon vill följa med? Jag får se helt enkelt.

Nej, men nu är jag skittrött. Vad ska man göra åt det? Sätta på en bra film, eller vila en liten stund? Jag får se vad som blir. Vi hörs framåt kvällen i alla fall! Puuuuusss


Jag idag när jag blåser ut ljus och... ja, jag vet inte rikigt vad jag gör på den andra bilden om jag ska vara helt ärlig, haha. Men ber om ursäkt för att dom är så suddiga. Batterierna i min kamera var slut tyvärr..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0