PÅSKLOV!

Jaaaa, det är påsklov nu! Så jäkla härligt alltså! Och det här lovet ska jag sova länge, och då jag inte sover, ska jag tillbringa med mina vänner hade jäg tänkt. Röjja på stan, Vikingstad och i Malmslätt. Jag ska ha kul! Jag ska inte bara sitta och slöa som på alla andra lov, utan för en gångs skull så ska jag prova att tilbringa mitt lov på annat sätt, nämligen skratta, skämma ut mig och bara ha allmänt kul! Jag har tröttnat på att sitta rakt upp och ner vid min gamla dator (inte för att den är så gammal men..), och inte göra ett skit. Jag ska ha kuuuul! :D

Nej men seriöst, skit i det snacket nu, jag tror faktiskt att ni försåt vad jag menar.
Nu känner jag hur mina ögon bara svider mer och mer, så jag ska gå och ta ut linserna och tvätta bort sminket. Sedan blir det på med glasögonen.

Puss på det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0