Påskafton

Gästerna har precis gått hem, och jag är just nu skittrött. Funderar på att gå och lägga mig redan nu.
Vi har i alla fall ätit påskmat, och efterrätten var glass med jordgubbar (memma för de som tycker om, det är någon finsk tradition tror jag), och sedan har vi även proppat i oss en stor skål med godis, så nu är jag proppmätt!

Har mina fina läsare haft en bra påskafton? Jag har faktiskt haft det rikigt trevligt, även om jag helst velat vara med mina vänner i Vikinstad och Gällstad. Men det kommer väl mer tillfällen, haha! ;d

Men nu ska jag gå och tvätta bort sminket, sen ska jag sova, för jag dör. Mina ögon svider och ögonlocken börjar falla ner. John Blund är här! hahahh xD

Ber om ursäkt för att jag inte tagit några egna bilder på sista tiden, men jag har bara inte orkat..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0