Outfitbilder från förra veckan

Jag har proppat i mig väldigt mycket skit idag, bland annat glass, och det är fan i mej bland det värsta jag kan äta. Jag får så jääävla ont i magen, men aja. Efter det har jag även proppat i mig lite annat onödigt. Men gott har det ju varit. Imorgon börjar verkligheten igen. Jag har haft en väldigt rolig helg, även om jag till mesta dels bara tagit det lugnt, pga av en väldigt lyckad och rolig kväll i fredags. Men jag är nöjd med helgen, och som sagt, imorgon börjar verkligheten igen.

Nu ska jag visa min syster den söta klänningen jag köpte i lördags. Välja kläder till imorgon borde jag göra med. Sedan planerar jag att gå och sova. Jag är gryymt trött, trotts att jag råkade somna förut idag. Man blir trött av att gå ut och gå ;) Puss!


Dessa bilder är tagna någon gång förra veckan. Jag har inte haft tillgång att lägga in dom på datorn innan. Därför lägger jag in dom nu, och jag tar dom på kategorin ''Mina outfits'', med tanke på att jag skulle använt dom som outfitbilder förra veckan. Så ja, bättre sent än aldrig ;)


Kommentarer
Madicken

Skumparty? :D

Låter kul!

2010-04-19 @ 07:53:59
URL: http://conler.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0