Onsdag morgon

Godmorgon!
Idag kom jag äntligen upp i tid, så jag hinner äta frukost för en gångs skull. Och passar på att blogga ett litet snabb inlägg nu medans jag äter min frukost. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om, så jag antar att detta blir ett väldigt tråkigt inlägg, but shit the same lixom, haha.
Nej, men hörni, jag har verkligen ingen lust att gå till skolan idag! Fast imorgon, vet ni vad som händer då? Det är valborg och jag är ledig från skolan. Då kommer Sofia till mig, och på kväller sen ska vi ut och ha det skit kul. Vi händer väl antagligen på stan en stund och även vid t1 här i Linköping, skulle nämligen anordnas ett tivoli och så där har jag hört.
Hur som helst, jag och Sofia vill gärna träffa er alla, så hör av er om ni vill träffas. Puss på er, nu måste jag äta upp youghurten, sedan måste jag sminka mig oså innan det är dags att gå iväg till bussen. Vi hörs när jag kommer hem från skolan! Puss


Kommentarer
sofia

kommer bli sjuukt kul!! :D<3

2010-04-29 @ 13:13:57
URL: http://sofiasaiady.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0