NY HEADER

Nu har jag bytt header. Den blev visst väldigt rosa. Och jag trode att bakgrunden var vit, men det var den tydligen inte, hmm, skumt! :s
Men jag kommer i alla fall troligtvis göra en ny snart. Jag blev inte speciellt nöjd, men jag ska ha den sålänge. Den förra var så vintrig och dyster tycker jag. Även om den var fin. Förresten, om någon är duktig på att göra heders, vore kul om den personen kontaktade mig då på [email protected]! Jag är nämligen inte så bra på det själv, hehe.

Hur som helst så ska jag sova snart. Ska bara försöka fica en bättre storlek på headern först. Får se om jag lyckas. Men jag kommer troligtvis inte blogga mer nu ikväll. Så jag säger godnatt redan nu, så hör vi igen imorgon! Puss


Kommentarer
Anonym

Kan bli så, mobilen är lättare at ta med sig än en fet system :P

2010-04-11 @ 08:20:33
URL: http://conler.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0